فلفل شکم‌پر

فلفل شکم‌پر
آشپزی :

 

کدوها را حلقه‌حلقه کرده، کمي نمک و فلفل به آن بزنيد و داخل بخارپز قرار دهيد. پس از 5دقيقه کدوها را بيرون آورده و در بشقاب سرو بچينيد. داخل فلفل‌دلمه‌اي‌ها را خالي کرده و در هر کدام يک قاشق ماست چکيده بريزيد. شويد پاک شده را با يک قاشق روغن زيتون، نمک و فلفل در مخلوط‌کن ريخته و با هم ميکس کنيد تا به صورت پوره درآید. بادام‌ها را که از قبل خيس کرده‌ايد، با کره تفت داده و به همراه پیازچه‌های حلقه شده و شوید پوره شده جهت تزئين روي غذا بريزيد.

نکته سلامتی:

شوید یکی از منابع غنی کلسیم به حساب می‌آید و سرشار از فیبر و املاحی مانند منیزیم، آهن، منگنز است. مصرف این گیاه همچنین می‌تواند از پوکی استخوان جلوگیری کند.

 

1395/4/8

فرم پاسخ

از طریق فرم زیر پیام خود را برای ما ارسال کنید

محتوای بیشتر در این بخش: